Med en kännedomsundersökning förstår du hur målgruppen uppfattar ditt varumärke
En väl genomförd kännedomsundersökning ger dig värdefulla insikter i arbetet med att forma din strategi, och din kommunikation.
Så här arbetar vi med kännedomsundersökningar
För att få en klar bild av hur människor ser på ditt varumärke gör och genomför vi enkäter och intervjuer. Vi tar reda på vilka associationer de har och vilka känslor det väcker. Genom att analysera resultaten av undersökningen får vi en djupare förståelse för din varumärkeskännedom.
Och vi kartlägger inte bara ditt nuvarande läge. Vi strävar också efter att identifiera potentiella förbättringsområden. Genom att jämföra dina resultat med branschstandarder och konkurrenter kan du få värdefulla insikter om var du står, och var du kan växa.
Exempel på leveranser:
- kännedomsundersökning
- analys av resultat
- förslag på vidare åtgärder
- mätbara resultat
- kvalitativ undersökning
- kvantitativ undersökning
- positionering
- intervjuer
- enkäter